lauantai 29. tammikuuta 2011

Uusia asioita opeteltava

paljon tullut nyt tuolla päiväsairaalassa asioita esille
mitä mun pitäs opetella.
Mä voin joskus sanoa en mä jaksa,haluan ola yksin tms...
Kun on sosiaalinen,puhelias,ja huolehtii muista,että se on joskus
tosi rankkaa.
Mut on uus juttu yrittää opetella olemaan jotain toista.
Lisäksi on iso juttu et lääkevierotuksen aikana vaikka olo on tosi huono
olen jaksanut käydä joku pv,että ei ole väärin jos haluan välillä mennä lepäämään
rauhassa..ilman et täytyy miettiä mitä muut ajattelee.
Tein "esitelmän" aiheesta parisuhteen pelko (varatut ja pettäjät )
Niin kiroittaa mun unelma kundin ominaisuuksia ylös ja viereen sitten realistinen
näkökulma,lisäksi kirjottaa mitä yhteistä näillä kaikilla mun varatuilla miehillä on ollut.
Ja myös että en niin tapais enää varattuja,ja sitten että jos näen niin et tehtäisiin jotain muuta kahville,leffaan tms kuin se et tulee kylään mun luo
koska sen tietää aina mihin se päätyy.
vaikeata tulee varmaan olemaan mut ehkä mä selviin voittajana =)
Toivon niin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti