perjantai 14. tammikuuta 2011

yökkäävän huono olo

Toinen viikko jo takana päiväsairaalaa...
Ja oon viihtynyt ihan tosi hyvin..Nää viikonloput melkein ahdistaa kun
ei saa olla siellä.
Toivottavasti en puhu siellä liikaa.Olen opetellut myös kuuntelemaan enemmän
muiden puhetta..sekin on tärkeä ominaisuus..a mielestäni olenkin hyvä kuuntelija..
mut usein meinaan siihen väliin jo kommentoida,antaa neuvoa tms..etten van unohda mitä piti sanoa.
Tällä viikolla oltii kinopalatsissa kattomas Miesten vuoro elokuva,olin ollut ihan varma että en oikee tykkää siitä,ja olin kahen vaiheella ku pari ihmistä ei tullut että jos en minäkää.Mutta onneks menin oli se ihan hyvä,koskettava ja rankka.
Selän takia jouduin vaan istumaan portailla suurimman osan leffasta.
Torstaina oli liikuntapäivä sillo sitten menin vesijuoksemaan,en muista oliko tämä
eka kerta leikkauksen jlk..ja ihan hyvin meni.
oli ihanaa liikkua.
Ja selvitinkin että saan sen vuoden uimakortin,eli sit ei oo ainakaa ikinä rahasta uinti kii sen jlk ku on sen kertamaksun hoitanut,kesälläki sillä pääsee vaikka stadikalle =)
jee=)
Pakko ottaa kaikki alet tms käyttöön mitä vaan saa.
Ärsyttää kyl että olen 2vk ollut ilman alkoholia,ja herkkuja,ja painoa ei ollut tippunut ollenkaa,vaan päinvastoin tullut kilo lisää =( =(
En tiedä pitääkö tuo yks lääke sit sitä yllä koko ajan,se on kuulemma nimittäin monia lihottanut.
Mutta en haluaisi vaihtaa sitä kun se on auttanut mun ahdistukseen ja unen saatiin.
Odotan innolla taas jo ens viikkoa.
Huomenna suunnitelmis lähtee tyttökaverin kanssa kävelylle ja su sit ehkä nähdä toista kaveria.
Jos keksis näille päiville jotain tekemistä niin ehkä se sitten hyvin menee.
Mua niin ahdistaa nimittäin toi et lääkkeitä on vaan tietty määrä et ei niit voi ottaa enempää,vaikka ois kuinka huono olo =(.
En tiedä koska tää olo sit helpottus.Telkkarin ääreen ->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti