sunnuntai 9. tammikuuta 2011

PÄIVÄSAIRAALA

Mun uusivuosi alkanu ihan hyvin,koko ajan vaan pelkään et kohta
tulee taas jostain suunnasta takapakkia!!!
En oo herkutellut viikkoon,enkä juonut alkoholia viikkoon.
Mulla alotettiin Tiistaina antabus hoito,,mut jotenki vaikka ei saa juoda
mun ei edes tee mieli juoda.
Eilen illalla kun tulin kaverilta,niin sillon teki hieman mieli
mut en sortunut.
Ja syömisetkin on pysynyt kontrollissa.Käytän taas kiloklubia kaloreitten merkkaamiseen.
Kaveri menee naimisiin kesällä ja siihen mennessä ois toiveena saada ainaki 10kg pois.Mielummin tietenkin enemmän.
Joulukin meni mukavasti,pikkusiskon poikaystävä tuli kans äidin luo,eka joulu et oli jonkun meidän lapsen kumppani mukana.
mut silti oli mukava Joulu,ja taas sai kaikkea ihanaa joululahjaksi.
Ma tosiaan aloitin psykiatrisen päiväsairaalan,mä jännitin sitä ihan kamalasti,mut ihan turhaan.Tutustuin heti yhteen mukavaan tyttöön ja koko muukin porukka on siel tosi mukavaa,ja toiminta rentoa.
Lääkärin kanssa päädyttiin et vein sinne ihan kaikki lääkkeet ja ne antaa mulle sit aina niitä.Tää eka vkl et oli vaan tietty määrä lääkkeitä jännitti,mut suht hyvin tästä on selvitty.
Ainoa ikävä puoli oli että mul meni eilen selkä pahaan kramppiin..ja ooo nrelaxanttia joutunut ottaa kun en tajunnut niitä sinne viedä...Ja onneks en tajunnut.
Mut muuten lääkkeet pysynyt aisoissa.
Ja mä todellakin toivon et pystyn nyt sit tuolla niitä vähentämää ilman pahoja vierotusoireita.
hyvää vuodenalkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti