lauantai 5. helmikuuta 2011

Luovuttamisen ja Voittamisen ristiriitasta tunnelmaa

Taas on yks viikko takana vierottamista,
on ollut kyl prkl.n rankka viikko..
Pari päivää itkin kun on niin pirun paha olo
vapisee,pää särkee,oksettaa tms..siinä kun on se olo
niin oikeasti miettii et jospa sitä sittenkin vaikka
luovuttaisi että eihän tästä mitään tule,onko tämä sen arvoista
mutta sitten kun ottaa hieman rauhottavaa olo tasaantuu tulee taas tunne
että mä pystyn tähän.
Kaveri sanoi hyvin että joskus on päivä että minä hallitsen pillerit eikä pilelrit mua
muuten olin salilla kanssa hieman polkemassa pyörää tms..
nyt vkl ja sais oikeasti levätä vaan,mut on kyl kauhean levoton olo.
Et pakko sitä on kai jotain keksii että ei vaan makoile. =)
Ma alkaa taas uusi viikko,ja joskus olen se voittaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti