maanantai 23. elokuuta 2010

Maanantai

Aamulla kun heräsin ja tein lähtöä..Olin ikionnellinen.
Hame ei puristanut mistään ja sain sen jopa navan alta kiinni!Jee
eli jos ei kiloja ole tippunut niin ainakin turvotusta hävinnyt
oon niin happy.
Nyt tulee muutenki loppukuukaus tultuu oltuu ilman herkkuja
ja ilman kaljaa.
josko sitä laihtuis vähän lisää.
Eilen kävin taas jo lenkilläkin!
Olin tänään siel virtsarakan katetroinnissa ja ei ole mikään ihana toimenpide
plus viel et sitä ennen ois pitänty pissata mut enhä millää saanut tulemaan joten tehtiin myös katetrointi.
nyt menen perjantaina opettelemaan itse katetroimaan..ei kauhean kiva juttu.
Innolla ootan muuten keskiviikkona alkavaa bb.tä=)=)
Mä oon niin koukussa tosi tv ohjelmiin,ja kerran jopa itse hakenut bb.hen ja kaks kertaa harkinnut.
Mut nyt tutustuin tän vuoden aikana yhteen skandaali bb-asukkaaseen ja se sai
kyl aika hyvin käännettyy mun pään.
Ja oltii myös sitä mieltä et mun sairauksilla mua ei edes otettais taloon.
Mikä luultavammin on ihan totta.
Huomenna on vapaa päivä mistään ohjelmasta...keskiviikkona onkin sitten tutustuminen sinne psykiatriseen päiväsairaalaan..!Jännää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti