lauantai 7. elokuuta 2010

Lauantaita kotosalla

En oo pitkää aikaa tehnyt noita kirja ja video postauksii.
on sattunut niin huonoja kirjoja.
nyt äiti oli jostain hommanna kira poutasen kirjan missä nuori tyttö
laihduttaa sairaalloisesti niin kuin minäkin teininä...kosketti ja oli kyl hyvä.
sit katoin kirjastosta lainaan hommaaneni l-koodin 3.tuotankauden boxin...
oli kyl hyvä,jostain syystä en oo niit jaksoja juuri mitään nähnyt
varmaan tullut silloin sen verran myöhään että en oo jaksanut katella.
No näkipä nyt.
Nyt kattelen kaunaa...viel oon uskaltanut katsoa.
Mä pelkään kauhuleffoja ihan sikana.
Meil on koko päivän ollut tossa paikallisessa baarissa kesäjuhlat ulkona..8h bändit soitellut ja nyt juuri tenkanen lopetteli=)=)Huh,jes.
Mulla nimittäin pää ollut niin sikakipee ja huono olo..lueskelin netistäja veikkaan
et se on särkylääkepäänsärkyä mulla on ollut sitä pari krt ja se on sika kamalaa.
tulee ihmisille jotka 3krt viikossa joutuvat syömään särkylääkkeitä ja mä syön päivittäin isoja määriä.
Kalorit jäi tänään onneks alle 800kcl ja vaikka sipsipussi tuol nurkassa on
niin ei siihen oo koskettu ja yhtää ei oo herkkuja syöty...
vihaan tätä kroppaani ni paljon että tästä on jollain ilveel päästävä eroo.
ei ole enää kaunista.
ei mitään päällepantavaa tms.
palaan kaunan pariin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti