perjantai 16. huhtikuuta 2010

olen suht ylpeä itsestäni vaikka kiitos kuulukin äidille

Eilen oli reipas pv,olin töissä ja mummin kanssa vesijuoksemassa.
Mutta illalla sain yllättävän puhelun tältä julkis tyypiltä johon tutustuin pari viikkoa sitten että herkussa ois kanttis bileet,et mennään.
Minä jotenki tyhmänä ajattelin et juu mennää,että ihanaa päästä uudessa seurassa jonnekin ulos tms ja et yritän kyllä sit mennä töihin mut ei ole maailman loppu jos niin ei käy.
Menin aloittelemaan eka sen kavereiden luokse ja meillä oli tosi hauskaa.
Mutta sitten äiti soitti,ja hermostu ja puhu ihan järkeä siitä että et sä voi mennä ulos bilettämään kun just kun ihmiset hoitaa sulle duunia tms ni meet ite mokaamaan.
Äiti tuntuu et mut kuitenkin niin hyvin että tietää että en paljon krapulassa liiku,
ja on huolissaa siitä mun alkoholikäytöstä koska koko ajan oon mukamas lopettamassa.
joten koska tiesin että aiheuttaisin äidille pahan mielen jouduin sanomaan että lähenkin kotiin ja tää toinen sitten lähti yksin sinne baariin.
Tuntu pahalta.
mutta olipa ainaki äidil hyvä mieli.
Vähän pelotti miten kykenen töihin koska kerkesin siinä kuitenkin suht monta ottamaan,mutta kestin koko päivän.
nyt vkl yritetää levätä to töissä sanottiinki että nyt kun oot muksujen kaa ni sulle tulee eka mahatauti ja sit räkätauti ja nyt on sit aivastelu koko päivä.
Selkä pitkästä aikaa hemmetin kipee...vetää ihan jalkoihin asti.
Äiti ja sisko menee kattomaan tuiskua tulisuudelmaan mä en jaksanut vaiks ois ollut siistii kun ei siel kuitenkaa ois istumapaikkoja.
Eilen tuli kutsu toiseen merkonomi linja kouluun haastatteluun ens viikol,työkkärin yhestä koulutuksesta tuli kielto et ensaa paikkaa terveyden takia.
mutta eniten mua nyt kiinnostaakin tuo koulunkäynti avustaja.
muuten lepäillyt tän päivän,tein kinkkukiusausta ruuaksi ja vähän siivoillut...
nyt katon telkkaria hetken ja sitten nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti