sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

huomenna taas töihin

Vkl on nyt ollut niin ihanaa ilmaa...
Mä tuun aina niin iloisemmaks kun kesä tulee.
Eilenkin kello oli jo tulossa kymmenen illalla ja ikkunasta kuului lintujen ääniä.
Ainoa mitä en kestä kun kärpäset tms ötökät tulee pörräilemään sisään.
Vihaan sitä siserrystä ja pörräystä.arggg...
ja mun kämppä on kun sauna kesällä.
muuta valittamista mulle ei taida edes olla.
kesä on niin ihanaa.
eile istuttii kaverin partsilla,ja ihana tietää et se ei ehkä erookaan miehestään miten meinasi käydä.
ja se että se uskoutui mulle että muut ei tiedä osattaa sitä että olen sille tärkeä vaikka välil tuntuu toiselta.
Kerroin myös et olin viillellyt.mun mielestä parhaan kaverin pitää tietää.
lisäks sain tietää et niiden pikkutyttö mun kultsi on oppinut pyöräilemään...niin ne vaan kasvaa.
nyt vaan pelkään et kun ne kattelee taloja kauempaa,en tahdo et ne muuttais.
nyt meinasin lähteä äidille käymään,jos menis jopa pyörällä.uskaltaisikohan?
Mul välil tulee kädet niin kipeeks ku ajan..siis olkapäät.asento huono siinä.
ja ehkä viel iltapäivällä näkee kavereita.
huommenna mennäänkin sitten ysiin töihin.
ja taas uusi luokka.Mielenkiintoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti