sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Aurinko ja kylmä tuuli





Tänään lähdin heti aamusta ulos,Aurinko paistoi mutta yllätyksenä oli ihan hirmu kylmä tuuli.
kuuntelin vanhoja cd.itä mitä exä mulle aikoinaan oli tehnyt.
Muistoja tulvi mieleen.
Onneks tälä kertaa vaan hyviä.
Oli kiva kuunnella vanhoja biisejä.
Sit törmäsinkin naapureihinkin ja mentiin tohon lähilammelle syöttää sorsia,Tuuli oli kyllä tosi kylmä.
Nyt sitä tuli sit juotua muutama tölkki.
Mut oishan sekin hyvä et voisi sanoa vaan että 7pv.n aikana yhtenä päivänä juonut.
Katsotaan onnistuuko.Paree ois koska ei oo rahaa ja haluan onnistua tässä ja saada tän helvetin mahan jonnekin.
Huomenna vissii tyttöjen ilta.
Äiti tulee mökiltä käymään kotona ja itse oon ainaki menossa sinne yöks ja varmaan systerikin.
Mulla on vaan töiden jlk vielä kirurgisessa sairaalassa juttelua noista mun tajuttomasta kasastä lääkkeitä.
Ai niin ja sit tajusin päiväl hemmetti et mua ollaa kusetettu rankasti nyt jossain puhelin jutussa.FUNMOBILE,varokaa.
Ne velottaa tilistä 14e/kk vaikka ei sitä edes käyttäisikään.
Siiihen saattaa törmää ilmaisessa soittoääni mainoksessa,fb.n äo testistä,tai kaverit on voinut laittaa numeron johonkin kisaan.
Tänään yrittänyt saada sitä loppumaan mutta ei oo onnistunut.
Täytyy huomenna soitella sinne.
Nyt ootellaan x-factorin tulos lähetystä ja sit nukkumaan.
Jaksaa taas huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti