torstai 25. helmikuuta 2010

booring day

Jep,tänään ei ole kuvia,
eikä oikein mitään muutakaan.
Eilen illalla mennessä nukkumaan tosissaan huomasin että kalenterini on hävinnyt,
olin varma että se on kaverin luona,mut en voinut olla 100% varma koska kaveri jo nukkui.
Häiritsi.Ja olin onnellinen että onneks äitee aina kans kirjottaa ylös mun lääkärit.
No aamulla sain tietoon,että siellä se on ja saan sen tänään takas.
Join 2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla,ja luin hesarin.
Huomenna loppuu taas hesari tilaus =/ nyyh.
Kyllä sitä tottuu sitä lukemaan kun se tulee.
Varsinkin näin sairaslomalla.

Äitini tilaa sitä minulle aina kun tulee jotain tarjouksia.
et eiköhän sielt taas jossain vaiheessa.
Sit luin kirjaa nimeltä edessä oli elämä,Miia jaakkolan kirjotttama siitä enemmän kun olen lukenut sen.
Oli jotenki tosi huono olo.kuumeinen,pidin silmiä 2h kiinni mutta silti en nukkunut.
Oksetti vaan.En tiedä olisiko palanen tuosta huulesta minkä eilen purasin tulehtunut.
toivottavasti ei.
Söin 2 annosta eilistä pastaa ja tonnikalakastiketta.
Kaveri toi kalenterin ja olin lähdössä kavelylle..HUOM;OLIN.
Kun prkl naapuri tuli vastaan ja päädyttii taas naapurikapakkaan.Hän tarjosi.
Sanoin että ei ole rahaa.
Päätin että nyt Ma ku pääsen takas salille,ei ole tiedossa bileitä tms.
Voin hyvin aloittaa tämän tavoitteen.
laskekaa kuinka monta krt olen sen jo nyt sanonut.
jos nyt pitäisi siitä kiinni.
Pitäähä mulla nyt olla ni paljon itsekuria.
Ja itseänihän varten minä tämän teen.

söin croisantin,caesar salaatin,ja lohkoperunoita.

muutenkin ny huomenna on lähtö Tallinnaan pvristeilylle,hyvän ystävän kanssa,se on meidän perinne..2krt vuodessa.
Buffetissa taas ihania herkkuruokia,ja juomia.
Ja su lähdetään äidin ja mummin kanssa kattomaan veljen ja hänen tyttöystävänsä uutta asuntoa.
pientä reissailua.Mukavaa vaihtelua,Koska ensi viikosta alkaa sitten lääkäri kierros ja salilla käyminen =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti