keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Helle



aurinko saa mut aina paremmalle tuulelle.
Mä rakas maata auringossa ja kuvitella että olisin
jossain etelässä.
Mulla on tosi paha ahdistus ollut nyt päällä ja oon miettinyt pitäskö soittaa psykiatrille,ei muuten mutta viiltelyä tekis mieli taas tehdä.
oisko parempi pyytää apua ennnen kun tekee jotain tyhmää.
Turku reissu meni ihanasti,mutta sunnuntaina olin kavereiteni luonaa...ensinnäkin siel oli kaverin 2vk vanha pikku tyttö...kun pidin sitä sylissä meinas itku tulla.
Lisäksi taas kuulin että ne on lähdössö kaverit mökille ilman että mulle on
edes puhuttu siitä mitään.
En jakssa enää tota..vituttaa suoraan sanoen.
pitäisi kysyä miks te niin teette ?
Mutta en kehtaa.
sen sunnuntain jlk tää ahdistus alkoi =/
Laihduttaminn ei onnistu ollenkaa..´?Miksi.en tiedä?
vitutttaa.
jos ruvettas kattoo noit mun alkukuvia tilanteesta niin oon varmaan lihonnut vaan lisää =(.
vihaan kroppaani.
nyt on kämpässä niin kuuma saa nähdä miten uni tulee.
Huomenna pitää mennä ostamaan bikinit..ni jos pääsis vkl jo rantsuun nauttii auringosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti