keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

AHdistavaa

Jotenkin tuntuu niin tyhmältä ajatukselta kuinka raha voi ahdistaa niin paljon,
kun sitä ei siis ole.
Mutta mietitäänpä noita muita kehitysmaita esim,heille 1e olisi jo SUURI raha.
Meillä kun on 20e niin sekin on vähän.
Vaikka olen ruvennut kyllä äidille sanomaan,se tekee kolmea työtä tyyliin että voi mua auttaa.Mikä tuntuu välillä niin pahalta.
En haluisi että äiti joutuu raatamaan,vaikka tekeehän se sitä tietenkin itseänsäkin takia.
Mutta sitten kun Äiti antaa 20e..olen ruvennut sanomaanki että muistaako se kuinka paljon se on markoissa,ennen annettii 10markkaa.
Kyllähä se tosiaan sen muistaa,mutta ennen 10markallakin sai jo paljon enemmän...Nyt jollain 5eurolla ei paljoa saa.
Mulla tuli tosi paljon terveyskuluja,lisäksi viel vakuutus ja sähkölasku.
Ja tulossa on sisarusten laivamatka ja kuopion reissu.
Ja rahaa kun ei ole.Prkl.
Ois niin ihanaa suunnitella kesäksi kaikkea ihanaa...muutenkin siis että kun esim näkee kavereita ei tartis miettiä mihin kahvilaa menee,että oisi mahdollisimman halpaa.
Viime viikolla Olin flipperin keikalla,Helsingin yhdellä terassilla ja herranjumala kun olivat nostaneet hintoja viime kesästä...Oli mun kalleimmat ikinä juoneet siideri ja kalja.siideri 7e,vaihdoin sitten kaljaan niin sekin oli 6.60e eli melkein 20e kahdesta pirun tuopista.
Huomataan että siellä halutaan pitää hieman tätä varakkaampaa bisnes/julkis porukkaa.
Ny oon reippaasti ollut 3pv ilman alkoa,syönyt terveellisesti,ja liikkunut.
Tänäänki sauvakävelin varmaa yhteensä tunnin,olin hammaslääkärissä ja ai ai ai ku sattui taas..!
Kahvia mennyt tänään kyl reippaasti.
Mutta syömiset pysynyt hyvin..Aamulla puuroa,ruuaks eilistä makkarakeittoa,ja iltapalaks puuroa.
Paljon vettä...
Nyt loppu ilta tv.n ääressä katsotaan nukahdanko taas kesken ohjelman ja tv pyörii yksinään koko yön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti