maanantai 29. elokuuta 2011

Pitkä tauko

Nyt on kyllä tosi pitkä aika kun oon kirjotellut.
Vaikka mulla ei ole kun aikaa.
Vaikka nyt toisaalta on tuntunut että ihan kun tässä
töis kävis,joka pv on fysioterapiaa,jumppaa,tai terapiaa.
Mut tämä toisaalta nyt on sitä mun työtä hoitaa itteäni.
Ahdistus tosiaan paheni kunnolla ja viiltelystä tuli arki päivää
nyt olen about viikon ollut viiltelemättä.
Kuntoutustuki päätöstä ei ole viel t ullut eli en tiedä ollenkaan
koska tulee rahaa =(.
Työpaikka ja koulupaikka on nyt hakusessa että mihin sitä menis..mihin pystyy
sitä se enemmän on kiinni.
Miesten suhteen sama juttu menossa,edelleen ihastunut siihen kysyiseen ihmiseen
mutta edeleen juttu on varmaan aika ykspuolista mut en minäkää enään niin toivottaman ihastunu ole.
Mutta yleensä pääsen ihastuksistani eroon sitten kun löydän uuden.
Kaveri jota kävin siel aurorassa moikkaamas suutahti mulle,ja nyt meidän suhde on aika lailla muuttunu.
Mulle se on edelleen tosi tärkeä ja ikävöin..!
Mut sekin taitaa olla aika ykspuolista.
Äidin kanssa rakkaus taitaa olla vaan molemminpuolist.
mut nyt jatkan nuhanenäsenä lepoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti