perjantai 24. kesäkuuta 2011

johan on

Johan on,olen kirjoitellut tosi harvoin.
En tiedä miksi se on túntunut niin hankalalta,
koneella kuitenki koko ajan olen ja paljon olisi asiaakin.
Nyt tämä viikko on mennyt aika paljolti sängyssä,
minulla on ollut menossa se opiaatti lääkityksen vieroituis.
Päiväsairaalassa sain jo itse tabletit pois ja mulla oli enää vaan
pelkkä laastari.
Ja nyt sekin on lopetettu,olo on aivan karsee.
Oon nukkunu tosi huonosti,hikoilen,oksettaa ja pää on tosi kipeä.
Mutta jos pääsisin siit eroon olisin kyl aikas tyytyväinen.
vaikuttaisi moneen asiaan.
Nyt on vaan kahta kauheampi olo..näinä hetkinä mä aina muistan sen miksi en ihastu,s on kivaa ja tuntuu kivalta olla toisen kanssa.
Mutta sitten kun se ihastus onkin jonkun toisen kanssa,se tuntuu niin hirveeltä.
Pala nousee kurkkuun ja itku tulee.
Mä niin vihaan sitä oloa!
Ja niiku äiti sanoo pitäs vaan nostaa nokka pystyyn ja lähteä pois,
antaa uusin tuulien tulla.
mut sit kun mä ihastun niin ihastun niin kovasti että ei pääse eroon kauhean nopeasti.
Varsinkin kun tuntuu että itse ei kelpaa mut joku muu kyllä.
No mut kaveri on aurorassa ja monella muulla asiat ni paljon huonommin.
Mut ei oo ollu mikään kiva päivä =(.
Juhannusaatto itkien..näin se meni 2011
Aamulla suht aikasin lähdin jo äididn luo hakemaan mansikoita jne,ostin kaupasta muutaman kaljan mutta eipä juuri ne maistuneet.
Naapureil kävin juomassa muutaman.
muuten ollut vaan kotosalla tuntien kun joku puristaisi kurkusta koko ajan.
Huomenna lähden auroraan tapaamaan kaveria heti ku julkiset rupeaa liikkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti