sunnuntai 21. marraskuuta 2010

MITÄ JOS..... ????

Viikonloppu olee ohi,nyt viel illalla kattellaan tanssii tähtien kanssa,ja bb talk showta.
Eilen lähdettiin puolen päivän aikaan..ja käytiin hoitamassa äidin työasioita
ja sitten 5 aikaa oltii sairaalalla salossa,kun hieman eka ajettiin harhaan.
Kuudelta alkoi vierailu ja voi herranlettas ku pikku mies vei mun sydämämen...
kun sain sen syliin niin siitä alkoi ikuinen rakkaus suhde =) =)
tottakai tädin vanhempikin murunen on rakkauspakkaus mutta esim sen pääsi näkemään vasta aika palon synnytyksen jälkeen.
Ja taas kun näin pääs näkemään 2päivästä pikkusta niin jotenki heti tuntu side ihan erilaiselta.
Mentiin sitten veikan luokse yöks ja näin ekaa kertaa niiden talon ja tilan ja olihan se ihana paikka.
Mut kyl sitä väkisin tänään on vähän miettinyt et mitä kun omakin elämä jo ois tolla mallilla...
Oma talo ja perhe.
sitähä mä tahdon ainakin sen perheen.
mut tää mun sairastelu sotkee niin paljon kaikkea asioita et ei voi mitää miettiä
tai suunnitella.
ei jaksa edes miettiä et pitäs tavata ehkä jotain miehiä jos sitä perhettäkin haluaisi.
Ja mähän olen vaan kotona!
Saa nähdä nukkuuko sitä tänä yönä.
Jännittää ja Stressaa et tuleeko huomenna vai koska se päätös siitä koulupaikasta,
siitä riippuu aika paljon miten mun ens vuos menee ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti