sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

JÄRJETÖNTÄ

Hah mulla on niin omituinen olo ollut tän päivän.
ette usko mut näin viime yönä unta Rokkarille morsian tähdestä bert michaelsista,
ja se oli ihan järjettömän todentuntuista..Olin kilpailussa mukana ja lensin sen kanssa kuopioon keikalle =)hahahahah.
voi jummi!Mistä näit unia tulee oikeesti.
tänään oon kuunnellut sit ihan in love bretin musiikkia =)
ja tietenki äsken katoin sarjan.
harmittaa et kerkesin kyllä jo lukea bretistä uusimpia uutisia ja tiedän mitä tuossakin sitten loppujen lopuks käy että mikä nyt on tilanne.
Muuten tää päivä onkin mennyt sitten leväten.
Kävin aamulla äidin luona ja olin siel hetken ei kyl ketää kotona ollut,kävin hakemassa vaan mulle jätettyjä lehtiä ja rahaa.
Muuten masu raukka ollut niin kipeä et molemmist päistä tullut ...
luulen että se on eilisen viinin syytä.e
ei vaan sovi mulle.
selkään satttuu ja olkapää tulehtunut.
mikä tän parempaa.prkl.
Huomenna onkin sitten fysiatria taas kirurgisella.Katotaan mitäs siel.
saisko jotain vahvempaa lääkettä..tai piikkiä!
ruokana meni äidin luona pari salami pakaste pizzaslicee not god,ja jätski,kotona makrulaatikkoa,tomaattia,kurkkua,ruisnäkkäria ja ihan vähän sipsiä..=(

nyt ei sit tuukaa telkkarista enää oikeen mitään et jos rupeis kattoo aliasta pari jaksoa ennen kun nukahtaa sateen ropinaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti